loading...
صـــــــدا هـــا VoLuMeS
iman بازدید : 6042 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (4)

دستات تو دستام

عاشقم ، عاشقم(۲)

عاشق چشماتم، دیوونه ی نگاتم

پــــــس ، پاشو با من برقص/ هستی واسِ من نفس

دوست دارمــــــت…

دستاتو میگیرم ، تو چشات عشقو میبینم / میبینـــم

نباشی میمیرم / با تو آروم میگیــرم (میگیـــررررم)

((وقتی نیستی / مریض و بدحالم

وقتی هستی / مست و خوشحالم))(۲)

((دستات تو دستامِ / نگات تو نگامِ

اینو میدونم عزیزم / با هم میدیم ادامه…))(۲)

سرا ، با ما بالا پایین ،آپ دوُن هااآ

شما بازی کنید / منم کاپتان هاک

بیا ، تو یه خواستنی هستی / که من تورو خواستم و گرفتمت آ آ آ

آفتاب گرفتی ، تو سیاه میاه/ شدی خوشکل، مثلِ ایتالیایا بیا

بگو هستی تو دنبالِ کیا؟! /ناز نکن بِی بی بیا!

اینجوری که تو میپری دوست دارم / همین که هم تیپمی دوست دارم

وقتی که من پشتت میرقصمو /سریع خودتو میکنی اینوَری دوست دارم

لباتو بده به من تو / مرزو بردار!

همه ی حد و مرزو / از ته شب تا سرِ صبح

دیوونه شدم باز برا تو

دوست دارم ، اینجوری خواستنتو !…

عاشقِ چشماتم، دیوونه ی نگاتم

پــــــس ، پاشو با من برقص / هستی واسِ من نفس(نفــــــَس)

چشمات مثلِ گربه / هوش و حواسمو بـــرد(بردددِ)

اندامت فرشته ،واسه رقص با من خوشِ

عشقـــــــِ

((وقتی نیستی / مریض و بدحالم

وقتی هستی / مست و خوشحالم))(۲)

((دستات تو دستامِ / نگات تو نگامِ

اینو میدونم عزیزم / با هم میدیم ادامه…))(۲)

دستات تو دستامِ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط setareh11 در تاریخ 1392/09/02 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مارال در تاریخ 1391/08/10 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

بد نبودشکلک

این نظر توسط فريش در تاریخ 1348/10/11 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکتشخيص حرف هاي عليش تو اين واقعا كار شاقيهشکلک/اما يه جااشكال داري عزيزم!لباتو بده به من تو قرضو.../شکلک

این نظر توسط باحال در تاریخ 1348/10/11 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

خوب بود اما بعضی جاهاش غلط املایی داشتنشکلک
پاسخ : شما به بزرگيتون ببخشيد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام - به سايت صدا ها خوش اومديد.من سعی ميكنم كه آهنگ ها و متن های آهنگ هاي جديد رو براتون بزارم. صدا ها برای بهترين ها VoLuMeS.tK
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مشاهده شده كه بعضی از كاربران در نوشتن نظرات مشكل داشته اندما سعی به رفع آن کردیم.آيا مشکل شما رفع شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 2,909
  • بازدید کلی : 157,494