loading...
صـــــــدا هـــا VoLuMeS
iman بازدید : 2572 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)
داری با هر قدم دور میشی از دستام
من این حال بد و اصلا نمیخوام
خودت گفتی که از من خیلی دلگیری
میبینم که داری از دست من میری (۲)

تو این مدت چقد خاطره جمع کردی ؟
شاید یه روز پیش همدیگه برگردیم
ولی فعلا رسید روز جداییمون
ببین خیس شده چشمای دوتاییمون (۲)

از اون روز که دلت سرد شد من امروز و تو خواب دیدم
میگفتم خوابه بی ربطه چون از امروز میترسیدم
از اون که من میترسیدم سرم اومد چقد ساده
دیگه عاشق نمیشم من ولی قلب تو آزاده (۲)
(۲)

بدون تلخه خیلی تلخه بی تو حتی آب خوردن
زندم اما زندگیمو بی تو غم ها بردن (۴)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام - به سايت صدا ها خوش اومديد.من سعی ميكنم كه آهنگ ها و متن های آهنگ هاي جديد رو براتون بزارم. صدا ها برای بهترين ها VoLuMeS.tK
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مشاهده شده كه بعضی از كاربران در نوشتن نظرات مشكل داشته اندما سعی به رفع آن کردیم.آيا مشکل شما رفع شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 2,885
  • بازدید کلی : 157,470